Followers

..

Follow by Email

Tuesday, 19 July 2011

Bertapa Hinanya Saya...


                                                                                                                       
setiap manusia ada kekurangan dan kelebihan masing2...tapi sesetengah manusia ada yang takabur dengan kelebihan yang tuhan beri kepadanya..sampai sanggup menghina kekurangan yang pada orang lain...demi untuk kepentingan diri sendiri ...sedangkan orang tersebut dah buat yang terbaik untuknya,,,tapi manusia...bukan tahu erti HARGAI...

saya tahu..awak orang lawa tapi xsemua orang tahu perangai awak camner..kecuali saya yang tahu totaly perangai awak macam mana..tapi awak xde hak nak hina saya sampai begtu skali..banyak saya bagi peluang untuk awak berubah..tapi awak sia2 kan peluang yang saya bagi...Insyaallah..saya akan cuba untuk lupakan kata-kata awak ni

"mu ite uduh mu ingat deh,mu jangan ingat mu tu bos deh,mu dah la xleh tulum aku nate itejanji mu ingat tu mu tu uduh dan mu jgan koya,dah la uduh,pitih xdop pow beruk mu nim !!"

sampai bila-bila pun...saya ingat kata2 nim...terima kasih atas pujian2 yang awak berikan kepada saya..saya hargai dan amat hargai...Insyaallah jgak..saya akan lupakan kata2 nim..saya xnak jadi orang yang berhati bususk...tapi ingat la..langit xslalu nya cerah..kalau tuhan nak ambik kelebihan yang ada pada awak..sekelip mata je...saya akan doakan semoga awak boleh berubah..jadi manusia yang bertimbang rasa...

-that alls-                                                  
                                                                     
                                                                    


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...