Followers

..


Thursday 8 March 2012

Awesome!!


Assalamualaikum..!!
hmm camner ea aku nak start??
hmmm bermula hari selasa 6 MAC 2012..
aku merajuk dengan someone ..
sebab hari tu dia buat aku touching sgt..
xthu kenapa kalau dengan dia ..
aku mudah sgt nak ambik hati..
sedangkan benda tu xde pape pun...
sometimes..
rase risau jugak..
kalau2 dia akan fedup dgn perangai aku mcm ni..
tapi..
kalau aku xmerjuk..dia nak pujuk sape lagi kan??
hahaha,..

Hari tu...
....( 06.03.2012)...
lepas dia pujuk aku dari nangis..
kitaorang janji la ..
xmo dah saling menyakiti gitu..
dan nak sentiasa sayang dan hargai satu sama lain..
dan aku rase lega..
huhu..
sebab aku sayang kan perhubungan persahabatan yang terjalin...
dan aku jugak sayang sangat2 dekat dia..

Tapi...
keesokkan harinya...
Dia buat dont know je nga aku..
aku pelik la jugak..
yela semalam dah janji dah xmo keadaan macam tu berlaku lagi..
tapi ..
tiba-tiba macam x ok je hari tuh..
dan dengan tiba2..
awak cakap..
" kita setakat ni jela deh...
dan lepas pada nim kita anggap je 
kita xpernah kenal!!"
Dan
saya teramat terkejut!!
rase macam betul ke awak nak macam tuh..
dan mase tuh saya tengok..
muka awak serius..
dan mase tu..
saya rase xdihargai sangat..
yela..
saya sayang awak ikhlas..
tapi awk xmacam tuh pun..

Bila balik je rumah..
semua orang yang tanya saya dan bercakap mase tu..
mesti kena dengan saya..
saya mintak Mark Jue ..
abe mat ter!!
mintop maap deh sebab mara2 awak..
(^_^)
Umie!!
sorry sebab xjawab soalan umie..
serabut etek  time tu..
dan petang tu jugak...
awak call saya ..
cakap nak jumpa saya buat kali terakhir..
dan nak pindah...
dan saya setuju nak jumpa dengan awak ..
awak suruh saya ambik awak dekat rumah sewa..
dan minum i dekat RIDER..

saya pelik...
sebab sampai je kat Rider..
awak bukan nak ambik meja nak duduk.
tapi sebaliknya..
awak terus je jalan ..
dalam hati saya mula fikir..
hmm mesti awak nak kan Privacy..
dan sesi luahan mula berlaku..
awak cakap..
:: awak sayangkan saya lebih saya sayangkan awak..
:: awak nak saya tahu yg awk sayangkan saya..
tengah kita bercakap tuh...
ade orang kat belakang..
jerit 
" HAPPY BIRTHDAY BELLA !!"
dan mase tuh..
saya xboleh nak elakkan diri saya daripd tepung...
dan mase tuh..
teramat terkejut,...
serius..memang tak sangka...
sebab besday saya lambat lagi..
haha

BTW..
thanks a lot for 

:: Dinda Aznie..::
:: Dinda Eyen ::
:: Yaya ::
:: Lin ::
:: Denis Wee Aik Seng ::
:: Edy ::

And ..
Very Very Very Especially..
to My Sayang...
NOOR ANIS SHAMIMI..
sebab buat kejutan untuk saya..
bagi hadiah bear ni untuk sya..
comel sangat!!

saya...
amat9999 hargainya..
saya sayang sangat dekat awak k..
dalam hati je tahu..
bertapa terima kasihnya..
saya dekat korang k..

Tiada Kata yang boleh gambarkan 
Bertapa terharunya saya dengan kejutan korang..
Bertapa sayangnya aku dekat korang..
terutama untuk awak anis..
sayang sangat!!
Tanpa surprise ni pun..
saya tetap sayangkan awak k.. 
(^_^)




Happy Birtday To Me!!

:  :   d   o   n   e   :  :




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...