Followers

..

Follow by Email

Wednesday, 11 April 2012

for my everything..


first sekali..
saya nak ucap terima kasih sangat2 dekat awak sayang..
saya tahu ..saya banyak sangat buat awak makan hati 
dengan saya..
tapi percayalah...
bukan niat saya nak lakukan begitu..
kadang2 kita x sedar yang kita
 saling menyakiti..
saling menyayangi..
saling memerlukan..
kadanga-kadang..
saya rase ada org yang memcemburui keabkrapan kita..
tapi pedulikan kata orang..
tu prinsip kita..
kalau nak dengar cakap org ..
sampai bila2 pun kita xkan bahagia...

Yunk..
saya tahu..
saya banyak dah nyusah ke awak..
hari2 saya buat perangai..
kadang2..
saya takut..
takut yang awak akan fedup dengan saya nanti..
dan bila waktu tu sampai..
saya yakin..
awak xakan lagi pujuk saya..
awak xakan layan lagi dgn karenah saya..
dan saya yakin..
bila itu yang akan terjadi..
saya akan menyesal seumur hidup saya..
sebab kehilangan awak..
sebab awak kan..
my EVERYTHING ( :


L O V E  Y O U <3 


:  :  d  o  n  e  :  :

Tuesday, 10 April 2012

Terima Kasih si Hipokrit

Betulah kata my Anis Mohamad..
kita xperlu kan kawan berjuta untuk menemani kita..
kalau kawan berjuta sekali pun..
hanya berada untuk suka-suka tak guna jugak..
kalau tak jujur dalam persahabatan pun buat apa..
kalau kita ada dua orang je kawan dalam dunia ni..
tapi yang dua orang ni boleh berada di samping kita 
walaubagaimana keadaan sekali pun...
ia sudah cukup memadai :)
jika nak dibandingkan kawan yang berjuta tu..


Mudah je..
kalau dah tak jujur..
lama-lama nanti Allah akan tunjuk jua..
Macam malam nim..xthu kenapa..
saya terjaga dari tidur..
saya tgok sesuatu
dan saya amat terkejut sgt2 bila saya check awk punya ********!!!

GREAT !!
 awak seorang yang penipu yang paling handal..
awak pandai sangat bila buat muka simpati bila awak perlukan pertolongan..
Kenapa sayang??buat kita orang macam ni??
kita orang semua jujur dengan awak taw tak..
kita jadikan awak antara kami..
tapi saya terkejut sangat..
bila saya dapat tahu..
awak sebenarnya..
banyak sangat Muslihat !!
awa tipu kita orang..
saya xtahu la saya kena percaya kan awak lagi ke tak..
kalau sebelum ni 
saya terfikir boleh ke saya hukum awak tanpa dengar dulu penjelasan awak??
mungkin tidak pada kali nim..
sebab saya ada bukti yang sangat2 jelas..
dan bukti itu..
sudah jelas buat saya ..
thanks sebab buat kami macam ni..
kami xrugi pun kehilangan kawan macam awak..
xpela..ini yang awak balas dekat kami..
kam terima..
Kawan..
hidup ini merupakan Hukum Karma..
dan xmustahil kalau..
suatu hari nanti awak akan rase apa yang kami rasekan kali nim..
sebab..
what you give..
you'll get back ^_^
dan masa tu kalau awak muka seposen pun..
kam xkan lagi tertipu..
sebab kami tahu..
yang awak sebenarnya..
HIPOKRIT :)


:: terima kasih sebab bagi pengalaman nie dekat kami..mujurla belum terlambat..kalau tidak...
sampai bila2 kami akan hidup di tipu.. :) ::


"Truth without love is brutality, and love without truth is hypocrisy.”

:  :  d  o  n  e  :  :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...