Followers

..


Friday 6 January 2012

Sweet but Im Sorry...



First time skali..
saya nak ucap thanks a lot la dkat awk..
sbb susah2 je buat vdeo nim untuk saya
ntuk luahkan perasaan awak dekat saya...
it 's very awesome!!

Ianya satu tindakan yang berani ..
sebab awak memberanikan diri awk ..
untuk luahkan perasaan awak dekat saya..

saya tahu..
awak ikhlas mencintai saya..
awak tulus menyayangi saya..
but..
it'll never be happen between us..
saya rase..awak cukup 
faham apa yang sy explain 
dekat awak k..

saya bukan buat untuk diri saya...
saya buat untuk dan arwah adik saya..
saya sayang keluarga saya..
saya harap awak faham k??
lagi pun awak baru je knal saya kan??
xsampai sebulan pun..
saya harap kite terus berkawan..
and jadik team futsal yang terbaik!!

mungkin ada lagi gurl2 yang kat 
luar sana lebih memerlukan awak..
pesanan saya buat awak..
lepas nim..
kenali dulu isi hati someone tu dulu..
baru kita boleh mencintai 
seseorang tu..
carilah orang yang menyayangi kita..
bukan kita yang menyayangi orang tu..
yang boleh terima awak seadanya awak..
yang boleh tahan dengan sikap dan kerenah awak..
yang boleh tunggu awak seberapa lama yang boleh..
yang selalu ada disisi awak dalam susah dan senang..
yang boleh jaga awak ketika awak sakit..
yang boleh kita jadikan dia tempat kita bergantung..
yang boleh jaga family awak kemudian hari..
sungguh!!!
ianya xkan mengkecewakan awak k..
barulah hidup awak bahagia..









P/S : : thanks la sebab susah-susah je buat vdeo nim..
im appreciate that ..saya harap saya 
xmengecewakan awak...
jadikan pengalaman ini untk memantangkan awak k..
ingat pesanan saya..cari org menyayangi kita..
awak pasti akan bahagia..
trust me!!



:  :  d  o  n  e  :  :

1 comment:

  1. Wah sweet laa !
    Tak pernah ada orang buat untuk sy tau.
    Congrats ! :')

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...