Followers

..


Monday 14 November 2011

Bila Qistina Mula "BERGEWE"..


Setiap manusia mempunyai perasaan ingin menyayangi dan disayangi..
antara satu sama lain..
tanpa mengira peringkat umur..agama..n bangsa!!
ada yg pasangan nya yg tua dari pasangannya..
ada yang miskin dari pasangan nya...
ade jugak yg perhubungan yang xdirestui oleh orang tua,,


hehehehe..termasuk lah adek aku....
Nurul Mizan Qistina..


yang sudah mula pandai "bercinta monyet"....
gatai kan ???
katanya my hubby!!
alaaah!! budak kecik pom ade perasaan jugak...
tak salah kan kalo kecik2 pom dy nak "bergewang"!!
xsalah tu mmg la xsalah..tpi enna kan kecik lagi..
kecik2 pom da pandai menggatai...


but..that's not my point untuk post dlm blog aku nim..
just i wanna to say..
cinta xpernah mengenal bila ..kapan..dimana..n so on..
untuk bermula..
kadang-kadang  cinta yang xde tarikh tu 
"lagi sweet!!"
hehehe.....


tapi seronok jugak tgok budak-budak..
bermain cintan cintun!!



" nanti besar awak nak sekolah dekat mana..
saya ikut awaklah sebab nanti pindah tak boleh 
jumpa <3 ..saya sayang awak "


" boyfrind hakimie saya cinta ..saya janji 
saya akan menyayangi awak saya janji akan
soleh dan baik..mulai hari ini..
kita berbulan madu"


maklumat diri 

saya ada 7 orang adik beradik..
nama orang tua saya razimah..yunus..
salsabilla,qistina,fatin,aiman,farhan,
abang long,abang ngah...

"saya tetap lindungi awak"

tengok!!! budak kecik pom pandai berkata-kata..
aduhai qistina!!qistina....berat ungohh!!


~ d o n e ~







2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...