Followers

..


Tuesday 27 September 2011

12 August 2011...


12 AUgust 2011...

memang aku akan ingat sampai bila-bila tarikh nim..even benda ni da sebulan berlalu..ia tetap bagi kesan yang sangat mendalam buat aku..dengan niat nak bukak puasa kat umah nenek berakhir dengan tragedi..mase nak turun umah tu aku okay je dgn aiman n farhan..siap gurau2 lagi sebelum tu..mase lam kereta saip puji lagi "wow aiman best nya kereta dy "..aiman macam suka bila puji kereta dia best..tapi xthu mcm mana tiba2 kereta tu boleh hilang kawalan..masuk ke jalan org..seyes!!aku ingt lagi..time aku bawak tu xslow xlaju..just biase2 je..sedar2 je aku,aiman dgn farhan duk kat hospital..rase macam mimpi..dengan sekelip mata je bnda ni berlaku..tu lah kekuasaan ALLAH..sampai sekarang aiman xsembuh lagi...


< hancur kereta aiman gara2 aku>


< aiman tersepit kt sni la >


sampai kat kecemasan..aiman teruk sekali cedera dy..banyak sgt kluar darah kat kepala dy..mase tu takut sgt!!tkut jd pape kat aiman..yela tgok umi xhenti2 nangis tgok aiman..time tu poksu,ayah su,maksu ra,matju sume dtg ..aku dgn farhan kena masuk wad..aiman pulak kena bawak p kat usm...keesokan harinya aku kena buat operation..doktor kata maybe limpa u bermasalah..sbb luka kat belakang belubang..maybe time xcdent tu terusuk besi ke ape..time operation tu nick , matju , kak emy tggu aku buat operation..ummi tggu farhan dekat wad..aiman pulak dekat icu still koma lg..5jam buat operation doktor tunjuk limpa yang da buang tu dekat nick..tp xsampai 5minit..dc keluar balik cakap nak jumpa dgn pewaris..nick pergi pggilkan ummi dekat wad farhan..dc cakap kena buat 2nd operation sbb berlaku pendarahan yg banyak..so belah perut buat kali yg kedua..yg 2nd operation 3jam je..after that kena masukkan kat icu lepas oprate 2 hari..pastu 7 hari kat wad biasa..


 < time kat icu >


<time kat wad biasa>

< kesan operate >


<luka kat pinggan belakang>


" ibarat mati hidup semula " tu lah umie salalu pesan after aku keluar hospital..umie suruh pikir-pikirkan ayat tu..saya faham ummi..n i'll be do it just 4 you ...terima kasih kat nick,zetty,kak emy sbb jaga saya kat lam wad...tp utk awk ni kene terlebih trima ksih sbb awk da bsuh kcing sy sume..now tubuh ku bkn lagi rahsia bg mu..but its ok..sy halal kan..hahahah!!








































No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...