Followers

..

Follow by Email

Saturday, 28 January 2012

Whats wrong with you girl??

apa masalah awak sebenarnya perempuan??
saya tak menyusul pun pasal awak..
tiba-tiba je
 awak terlebih caring nak menyusul pasal saya??
saya ok ke taK??
saya menyusahkan awak ke??
xpun kan??
so..
xpayah la nak tunjuk baik kat sini..
sebab xde sape pun nak tgok kebaikan awak tu..
yela..
saya tahu lah awak tu  bijak..
awak tu sopan..
awak tu baik..
kalau orang tgok awk mesti nak buat menantu..
jadi awak xperlulah nak metionkan sgt yang awk tu 
x HIPOKRIT!!
and satu lagi..
awak xperlulah nak metionkan sgt..
yg saya ni ex sape2 ea??
saya sedarlah diri saya..
awak xperlu nak susahkan diri awak untuk sedarkan sy..
sebab saya dah sedar pun hakikat tuh.
btw..
thanksla sgt sbb terlalu caring untuk tahu pasal sy..
saya amat HARGAInya ..
smile (^_^)

:  :  d  o  n  e  :  :

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...