Followers

..


Sunday 19 February 2012

Off tO terengganu ..


 First sekali nak ucap..
thanks a lot kat cik Zee coz bagithu pasal trip nim..
even xbyak tempat yang kita orang pergi..
kita org have fun sesangat!!

Kiter bertolak dalam pkul 9.00 am ..
(xsure sangat sebab xtgok jam hehehe) ..
btw...last minut jew ade sorang kakak nim xboley 
nak pergi sebab dia xdaftar nama pun dekat cik zee..
kesian sangat dekat kakak tu..
sebab dari pkul 7.00 am lagi dia dah tunggu bas sampai....
but..
thanks to god!! sebab last minute tu jgak la..
ade sorang drpd kami col n bagthu xnak pergi 
sebab nak smbung tido...
bhahaha...

Masa nak naik bas kita org yang pertama skali 
naik ..excited la konon kan?? hahaha..
aku ambik tempat duduk yang paling belakang skali..
Eryen plak duduk di sebelah aku..
Yaya plak duduk di seblah Ying..
Time duk dalam bas Eryen dgn Yaya yang excited sangat..
siap karoeke lagi dalam bas.. 


Time dalam perjalanan nak p Terengganu ..
Driver bas berhenti kat stesen minyak Esso dlu..
untuk minyak diisi...
so kitaorang ambik kesempatan ini.
untuk beli makanan ringan untk dimakan..
Apa-apa pun sempat lagi kita org bergambar..
hahahaha




Lepas siap beli semua barang..
kita org gerak terus ke Terengganu..
driver bus tu ambik jalan ikut pantai...
dalam perjalanan tu jugakla..
kiter-kiter nim berposing..
hahaha..


Fatin Syafira Mohd Juty
: :Yaya : :

 Eryen <3 Yaya

The Fisrt destination kami 
bila sampai di Terengganu ialah..
: : Planetrium : :




Dekat sini ..
kita orang tgok macam2 ciptaan sains..
yang telah dicipta oleh manusia..
dekat sini jugak kami jumpa pelbagai ciptaan 
yang sangt  sukar untuk dipercayai ..
Lepas tgok ciptaan2 tu semua..
kita orang dibawa ke bilik tayangan ..
bilik tayangan ini kami dihidangkan dengan
crita kartun ...hahaha..
Tapi aku,Eryen, n Yaya 
ambik kesempatan ini untuk tidur ..
sebab citer tu borink sgt la..

















The second destination is..
" Masjid Kristal "





Disini kami semua ambik masa untuk 
berehat dan solat bagi mereka yang solat..
kat sini kami tengok sekeliling masjid
sementara tunggu orang lain bersolat..
disini juga kami ambik beberapa keping gambar
untuk dijadikan kenangan..








Our Cik Zee



Selepas tu ..
kami bergerak ke " Pantai Batu Buruk "
dan disini mata kami dihidangkan dengan
 kereta kuda,kuda, dan sebagainya..
Mula-mula Yaya kata nak naik kuda ..
Tiba-tiba je Yaya berubah fikiran ..
Yaya ajak aku,Eryen n Ying naik motor..
Aku dgn Eryen mula2nya xnak..
segan lah..sebab time tu petang..
ramai giler orang lepak kat pantai..
Tapi takpe demi Yaya ..
aku nak jugak naik motor tu dengan dia..
dan diikuti Eryen naik dengan Ying..
Mula-mula aku yang kena drive..
And mase bawak tu ...
serius aku cakap..best giler..
xrugi la naik..
dalam beberapa kali aku round aku pusing...
tiba2 aku terlanggar tayar yang dia letakkan sebagai litar kot..
Then aku dgn Yaya jatuh..!!Malunya!!!
tapi Yaya dengan slumber dia buat muka dont know..
Lepas tu aku bagi kat Yaya plak yg drive ..
dan mase tu kita orang memang have fun sangat!!
aku.Eryen,Yaya,dan Ying xmenyesal langsung 
dab rase berbaloi la sangat dengan bayaran 
Rm18 2person untuk 15 minute..




















Lepastu kami bertolak balik ke
Kota Bharu...
Walaupun Xbanyak sangat tempat 
yang kita orang pergi..
tapi kita orang have fun sangat sebab pergi 
denga kawan2..
dan dengan trip nim ..
mungkin hubungan aku dgn kawan2 yg lain 
semakin erat..
Bukan xpernah pergi Terengganu..
Tapi saja2 untuk luangkan masa dengan kwan2..
bye2 TERENGGANU..
btw..
KOTA BHARU lagi best !!
hahaha...




:  :  d  o  n  e  :  :


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...