Followers

..


Tuesday 28 February 2012

M y N.A.S.B.M

Hye..!!
Sayang..kalo u baca i punyer entry kali nim..
i tuju kat u taw..
Kalau u rase entry i kali adalah pasal u..
Hanya orang2 yang terpilih sahaja boleh ada dalam blog i taw..
even i bukan lah seorang yang istimewa sgt..

tapi..
I xkan metionkan nama u kat dalam blog i kali nim..
sebab i tahu u seorang yg low profile..
huhuhu..
Syg!! 1st i knal you kan..
i malu la nak tegur you..
serius!!
Lagipun time tu i tgok u sombong je..
One day..
You tegur i!! i excited la jgak..
yela maybe akn dapat kawan baru..
bhaha
tapi hari tu jela you tgur i pun..
lepas pada tu you just
senyum2 kat i..
huhuhu..

Day by day..
kita jumpa hari2..tapi xbertegur sgt..
sampai satu masa ..
tuhan dah nak jodohkan kita..
jadikan kita semakin rapat..
jadikan kita semakin mengenali..
jadikan kita semakin saling mempercayai..
dan sekarang..

saya sayang sgt2 kat awk N.A.S.B.M!!
serius saya cakap kat awak..
saya sayang awk..
saya percayakan awk..
kita mungkin sama2 di khianati oleh orang sekeliling kta.
tapi kita jadikan pengalaman kita..
untuk bina perhubungan yang teguh..

Saya tahu bukan mudah untuk kita bina
kepercayaan kita pada seseorang tu...
tapi percayalah..
dari mula saya kenal awak..
niat di hati.
ingin jadi insan dan sahabat yang terbaik untuk awak..
saya tak kan..
buat awak kecewa dengan saya..
saya cuba jadikan diri saya sentiasa
dipercayai..
dan saya tak kan khianati persahabatan dan perhubungan
kita bina ini,..
Seperti mana awak pernah dikhianati sebelum ini..
apa yang ingin lakukan..
jadikan diri saya..
seorang..

" sahabat yang baik..yang menjaga nama baik awk dan
 menyayangi awak semasa awak hidup...dan selepas awak mati.."
thats my promise!!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...