Followers

..

Follow by Email

Tuesday, 10 April 2012

Terima Kasih si Hipokrit

Betulah kata my Anis Mohamad..
kita xperlu kan kawan berjuta untuk menemani kita..
kalau kawan berjuta sekali pun..
hanya berada untuk suka-suka tak guna jugak..
kalau tak jujur dalam persahabatan pun buat apa..
kalau kita ada dua orang je kawan dalam dunia ni..
tapi yang dua orang ni boleh berada di samping kita 
walaubagaimana keadaan sekali pun...
ia sudah cukup memadai :)
jika nak dibandingkan kawan yang berjuta tu..


Mudah je..
kalau dah tak jujur..
lama-lama nanti Allah akan tunjuk jua..
Macam malam nim..xthu kenapa..
saya terjaga dari tidur..
saya tgok sesuatu
dan saya amat terkejut sgt2 bila saya check awk punya ********!!!

GREAT !!
 awak seorang yang penipu yang paling handal..
awak pandai sangat bila buat muka simpati bila awak perlukan pertolongan..
Kenapa sayang??buat kita orang macam ni??
kita orang semua jujur dengan awak taw tak..
kita jadikan awak antara kami..
tapi saya terkejut sangat..
bila saya dapat tahu..
awak sebenarnya..
banyak sangat Muslihat !!
awa tipu kita orang..
saya xtahu la saya kena percaya kan awak lagi ke tak..
kalau sebelum ni 
saya terfikir boleh ke saya hukum awak tanpa dengar dulu penjelasan awak??
mungkin tidak pada kali nim..
sebab saya ada bukti yang sangat2 jelas..
dan bukti itu..
sudah jelas buat saya ..
thanks sebab buat kami macam ni..
kami xrugi pun kehilangan kawan macam awak..
xpela..ini yang awak balas dekat kami..
kam terima..
Kawan..
hidup ini merupakan Hukum Karma..
dan xmustahil kalau..
suatu hari nanti awak akan rase apa yang kami rasekan kali nim..
sebab..
what you give..
you'll get back ^_^
dan masa tu kalau awak muka seposen pun..
kam xkan lagi tertipu..
sebab kami tahu..
yang awak sebenarnya..
HIPOKRIT :)


:: terima kasih sebab bagi pengalaman nie dekat kami..mujurla belum terlambat..kalau tidak...
sampai bila2 kami akan hidup di tipu.. :) ::


"Truth without love is brutality, and love without truth is hypocrisy.”

:  :  d  o  n  e  :  :

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...