Followers

..


Wednesday 11 April 2012

for my everything..


first sekali..
saya nak ucap terima kasih sangat2 dekat awak sayang..
saya tahu ..saya banyak sangat buat awak makan hati 
dengan saya..
tapi percayalah...
bukan niat saya nak lakukan begitu..
kadang2 kita x sedar yang kita
 saling menyakiti..
saling menyayangi..
saling memerlukan..
kadanga-kadang..
saya rase ada org yang memcemburui keabkrapan kita..
tapi pedulikan kata orang..
tu prinsip kita..
kalau nak dengar cakap org ..
sampai bila2 pun kita xkan bahagia...

Yunk..
saya tahu..
saya banyak dah nyusah ke awak..
hari2 saya buat perangai..
kadang2..
saya takut..
takut yang awak akan fedup dengan saya nanti..
dan bila waktu tu sampai..
saya yakin..
awak xakan lagi pujuk saya..
awak xakan layan lagi dgn karenah saya..
dan saya yakin..
bila itu yang akan terjadi..
saya akan menyesal seumur hidup saya..
sebab kehilangan awak..
sebab awak kan..
my EVERYTHING ( :


L O V E  Y O U <3 


:  :  d  o  n  e  :  :

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...