Followers

..

Follow by Email

Saturday, 23 June 2012

Si Dentures !! Im sorry yaa ...


Oit Si gigi palsu !!
awak marah ke kalau saya panggil awak dengan panggilan tu??
xkisah lah awak nak marah ke tak...
i dont care about it..
but kat sini saya nak mintak maaf dengan awak sebab saya 
terkantoi dengan penipuan saya sendiri...
saya mintak maaf sangat..
saya tahu perbuatan saya itu salah..
tapi saya buat untuk kebaikan perhubungan kita...
saya takut bila saya jujur nanti benda tu menyakitkan hati awak..
dan awak rase saya sanggup ke untuk itu??
xkan ??
saya mintak maaf sebab pukul awak..
marah awak..
tengking awak...
dan saya harap pintu kemaafan terbuka untuk saya..
dan pintu kepercayaan still lagi terbuka luas untuk saya...
saya harap....
dengan penipuan 2 kali tu...
adalah yang terakhir..
dan saya janji xkan ada yang kali ketiga 
dan saya berharap saya akan kotakan janji saya tu..
saya xmampu nak janji kan awak kebendaan ..
tapi saya janjikan perhubungan yang jujur untuk kali ini..
dan sepanjang awak jadikan saya  orang yang terpenting dalam hidup..
dan deeply in my heart..
saya menyesal dengan perbuatan saya tu..
dan disebabkan itu saya xnak awak ungkitkan lagi perkara yang lepas..
sebab saya xsuka ingat perkara tu...
dan saya harap..
kepercayaan awak dekat saya xkan berubah ye sayang...
sebab awak je kawan yang paling terbaik yang pernah saya ada..
dan saya xtahu kenapa malam ni awak dengan saya xbercakap..
masing2 cuba nak tunjukkan ego masing2..
kita tengok jela..
ego sape yang tersungkur :)

love you my dentures :)


:  :  d  o  n  e  :  :

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...