Followers

..

Follow by Email

Wednesday, 19 October 2011

friendship is friendship...privacy is privacy


saya tahu awak kawan baik saya ..n paling baik diantara yang terbaik..
tapi lama mana pun kita kawan..sejauh mana kita saling mengenali...
seakrab mana pun antara kita...tak semua benda saya kena bagitahu awak..
ada jugak benda yang kita xboley nak kongsi...yang saya rase benda tu xperlu lah tahu,,
saya rase xsalahkan untuk diceritakan..mmg orang kata kawan baik perlu tahu segalanya..
.tapi awk??sebagai kawan baik saya??saya tahu semua ke pasal awak??
awk cerita semua ke pasal awak kat saya??xkan???so mcm tu jgak la 
dengan sya..yang saya rase saya perlu kongsi dengan awak..dont worry saya akan ceitakan..
yang saya rase benda tu xperlulah..awak tahu..saya xkn ceritakan..
dan awak xboley nk salahkan saya kalo saya nak sedikit "privacy"..
dan jangan la awak rase diri awak tak penting kalo ade benda yang saya xceritakan..
sebab..semua kwan saya semua saya anggap penting..



manusia..
yang kadang-kadang kita terlupa nak bagitahu..
walaupun dalam hati xde niat nak buat awak kecewa..rase tidak penting..
.memang sifat manusia yang kadang-kadang alpa,cuai,lupa...
mungkin sebab terlalu banyak benda nak fikir..mungkin kadang-
kadang saya rase benda tu tak begitu penting bagi saya..tapi 
begitu penting bagi awak..saya terlupa untuk ceritakan..
jadi..jangan lah awak anggap saya macam2..
sebab saya letih sangat nak pikir benda2 kecik mcm tu...



Tapi..
saya rasa..saya xde lagi rahsiakan apa-apa dari awak..
mungkin saya terlupa ke ape..untuk bagitahu awk..
saya cuma mintak tolong jaga air muka saya...
jangan sindir saya dalam fb ke ape..
kalau tak puas hati..just direct dengan saya...
tapi..tolong bagitahu apa yang awak tak puas hati dengan saya..
jangan sampai bila saya tanya..
"gapo salah saya??"
"gapo saya buat ??"
awak pun jawad dengan selamba..
"pikir sendri??"
sebab bila awak oyap gtu....
saya jadi buntu....sebab xthu gapo salah saya...

saya tahu..awak terlalu ambik berat pasal saya..
terlalu sayangkan saya...
terlalu baik dengan saya...
tapi saya nak awak tahu...saya sayangkan awak
macam awak sayangkan saya...
saya nak persahabatan kita lancar...
tu jew...

 ~ d o n e ! ~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...