Followers

..


Sunday 2 October 2011

Taste Umie...



hak hak hak..
20 tahun aku hidup baru sekarang aku tahu taste " bakal menantu " 
umie yang macam mana yang dia nak ..sebelum-sebelum ni aku xthu la sangat 
taste umie tu nak yang macam mana..kalo tahu pun samar-samar je..
but now...saya rasa saya da thu kot pilihan umie tu dia nak lelaki yang macam mana ...
antaranya....


  • mempunyai didikan agama yamg cukup agar boleh bimbing aku n cucu-cucunya dimsa yang akan datang
  • lelaki tu..mesti seorang yang berani dan tegas agar lelaki tu boleh protect aku  daripada diananyai oleh sape2 je n di waktu aku susah n di saat perlu kan perlindungan daripada seorang..( masa depan kite xthu kan nasib kite macam mana )
  • mestilah lelaki tu merupakan seorang yang rajin bekerja dan bukan lah lelaki yang pemalas..  
  • umie paling tak suka n pantang kalo lelaki tu pakai rantai ( nampak mcm biadap katanya umie)
  • kalau lelaki tu seorang yang kedekut pun umie tak suka jugak.dalam erti kata sebenar " berkira "( bukan umie je yang xsuka..saya pun xsuka jugak)
  • lelaki tu kena la berfikiran matang daripada saya
  • umie xsuka jugak kalo  laki tu xpandai dressing untuk diri dia..xpakai barang brand pun xpe..asalkan pakaian tu nampak kemas n xselekeh..hehehe sebab tu lah bab saya pun " jangok " supo ore mudo even da tua..
  • yang paling penting..umie palin xsuka bila anak dia dipermainkan..

 ~ done ~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...