Followers

..


Tuesday 25 October 2011

gini la saem...



sedeh + kecewa....
awak nak buruk-burukkan nama saya di mata orang lain..
just go on..itu hak awak...
awak nk cakap saya ni player kew..
suka bagi harapan dekat orang kew...
awak nak nasihat orang tu jgn cofident sangat dgn saya kew..
just go on...bcoz i know who i am...




kecewa..
kecewa bila dapat tahu kawan yang kita rase boleh kita tumpang dikala kita kesusahan..yang kita rase ade bila kita diperlukan...tetapi sebenarnya "gunting dalam lipatan"..
yang sebenarnya mahu jatuhkan maruah saya..
yang sengaja mahu orang pandang serong terhadap saya...
yang sengaja mahukan kepercayaan yang orang bagi dekat saya
hilang macam tu je..

xsangka..
xsangka selama ni awak terlalu baik dengan saya
yang ada ketika saya perlu..
tiba-tiba burukkan nama saya di belakang...




saya xthu la apa motif awak..buruk-burukan nama saya...
sedangkan kita kawan..
kawan pulak bukan baru.....dah lama dah...
saya percaya kan persahabatan kita...
tapi awak khianati dgn cerita2 dongeng kamu...
jgn marah kan saya kalo...
saya mula bersikap ala kadar jew..
dengan kamu....

~ d o n e ! ~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...