Followers

..

Follow by Email

Sunday, 2 October 2011

korang da besar okay??



Dalam hidup kita nie..apa sebenarnya matlamat kita??nak susahkan orang tua kew??..
dari kecik sampai ke besar sekarang ni..hidup nak susah kat orang tua kew??
sedangkan banyak dah peluang hak bagi untuk korang berubah...tolonglah!!
orang lain pun boleh dah fikir yang mana baik yang mana buruk...
boleh bezakan pon yang mana elok yang mana tak...tapi korang???
aku tak nampak pun korang nak berubah..dari dulu sampai sekarang asyik cam tu je..yela..boleh la brubah..tapi tahan ke??setakat 2 3 bulan boleh la..lepas tu balik perangai asal balik...


sayang taw!!
korang ade kelebihan...otak pick up..kalo korang buat betul2 korang boleh pergi jauh taw tak??
asal korang xgunakan nya dengan baik baik..
macam awak en.E (bkn nama sbnar) u boleh g jauh sangat kalau u guna kelebihan yang ada dalam dri u..saya akui kadang2 orang xnampak pengorbanan kita ...tapi...benda tu orang akan nampak bila kita dah xde kat sisi dia...kite 
xperlu tunggu dan mengharap untuk dihargai...sebab kita akan jadi lebih berharga bila orang mengingati perngobanan kita tanpa perlu dipinta okay??

Tolonglah!!tolong sangat...
jaga hati bab dgn umie..bab banyak dah bagi peluang untuk 
korang berubah..nape xguna peluang tu sebaik2nya??bab
 banyaklagi benda nak fikir janganlah tambahkan lagi 
tekanan untuk dia..korang dah besar taw tak...tak 
sepatutnya korang buat bab lagi tekanan..
and ane more thing !!!! tolong sangat jangan 
nak tunding jari dekat orang lain n salahkan orang lain 
untuk tutup kesalahan diri sendri..xsalah pun kalo
 kita bersifat rendah dri dengan meminta maaf atas 
kesalahan yang kita buat...sedih sangat!!! bila
 saya dijadikan mangsa..kenapa nak tunding jari dekat saya..
saya xbuat salah pon dengan korang,,saya buat gapo kat korang yang korang xpuas hati dengan saya..asal 
cakap2 belakang??asal xcakap depan2??saya xthu la bila
 " kitaorang " da xde umi n bab korang boleh jaga tak kitaorg..

cuma..
ikhlas dari hati..sememangnya saya terkilan yang teramat sangat sebab kita dalam gurauan tersemat jugak sifat iri hati,hasad dengki sedangkan saya tak pernah sekali pun masukkkan perasaan yang sebegitu dekat korang...sebab saya xpernah anggap awak n awak orang lain dalam hidup saya..its okay kalau awak xmo jaga perasaan saya..tapi tolong lah  jaga perasaan umi dgn bab..tolong jangan kecewa kan dia lagi dengan perangai korang yang xpernah nak berubah..

please make they happy ..

~ done ~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...